We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Wednesday, December 12, 2012

BERITA THE RED DEVILS MINGGU INI

Gomo Merah melaporkan berita menarik termasuk perlawanan Manchester Derby, perlawanan U21 dan pelbagai lagi.


1. Manchester United U21 mengalahkan Aston Villa U21 dengan jaringan 2-0 (Bebe 53, Macheda 88)


2. Patrice Evra: Masuknya Carlos Tevez Menyulitkan Manchester United. Patrice Evra: Robin Van Persie Cetak Gol Demi pasukan. Patrice Evra memperingatkan rakan-rakannya semua,pemain Manchester United layak di pecat jika kejadian musim lalu dimana sudah mendahului 8 mata di beberapa perlawanan terakhir tapi d kejar oleh Manchester City kembali berulang. Patrice Evra: Secara psikologis, itu benar-benar penting untuk menang melawan City. Di tanya oleh Manchester Evening News soal rumor minat dari PSG, Patrice Evra tegaskan dirinya bahagia di Manchester United.

3. Matthew Stott, fan Manchester City yang berlari memasuki padang dan mencuba menyerang Rio Ferdinand menyampaikan permintaan maaf terbuka.

4. Ketua FA, David Bernstein kesal dgn tindakan yang dilakukan oleh fans Manchester City dalam derby Manchester.

5. Pengadil Chris Foy akan memimpin perlawanan Manchester United v Sunderland (15/12).

6. Wayne Rooney merasa bangga memecahkan rekod Sir Bobby Charlton sebagai penjaring gol terbanyak ke gawang Manchester City. Wayne Rooney juga terpilih sebagai Man of the Match (v Manchester City) menurut hasil undian fans di ManUtd.com dengan meraih 68% undi.

7. Yaya Toure: Gol Van Persie rasanya seperti pisau belati menikam jantung. Gol itu luar biasa.


8. Arsene Wenger kabarnya tertarik untuk mendapatkan Nani bulan Januari nanti sebagai pengganti Theo Walcott.

9. Manchester City sudah mencabut tiket semusim Matthew Stott, fan Manchester City yang berlari memasuki padang dan mencuba menyerang Rio Ferdinand.

10. Robin van Persie: Saya juga boleh belajar dari Chicharito dan Danny Welbeck.

11. Jurnalis The Times, James Ducker melaporkan hari ini bahawa Anderson akan rehat sekitar 6-8 minggu kerana cedera hamstring.

12. CEO David Gill kabarnya melakukan kunjungan ke Dinamo Zagreb untuk melakukan perbincangan soal transfer Alen Halilovic (16 th, Attacking midfielder), Sime Vrsaljko (20 th, Right back) dan Mateo Kovacic (18 th, Attacking midfielder) dengan tawaran sebesar £30 million untuk ketiganya.


13. Sir Alex Ferguson merasa Wayne Rooney telah kembali ke persembahan terbaiknya setelah mencetak 2 gol ke gawang Manchester City.Dia juga mengaku sebenarnya sudah cukup puas dengan hasil seri pada derby Manchester kemarin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR