We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Thursday, September 13, 2012

SEBELAH KAKI KE SUKU AKHIR

Malam ini, puluhan ribu penyokong pasukan Kelantan akan membanjiri stadium keramat, Stadium Sultan Muhammad keIV untuk menyaksikan pasukan The Red Warriors merebahkan Sang Penyu bagi melayakkan diri ke saingan Piala Malaysia musim 2012 ini. Pada perlawanan ini, Kelantan hanya perlu seri bagi melayakkan diri tapi kalu menang lagi baik la.

Bukan nak mintak tapi kalu kalah kita kena mengharapkan ATM untuk mengalahkan Kedah atau mengikat Kedah dengan keputusan seri. Kalu Kedah nak menyingkirkan Kelantan dari saingan peringkat kumpulan, mereka harus menang dengan jaringan lebih dari 2 gol bagi mereka melayakkan diri.



 Bila dilihat dengan keadaan itu, boleh saya katakan pasukan Kelantan telah sebelah kaki ke suku akhir Piala Malaysia 2012. Walau bagaimanapun, setiap pemain harus memberikan persembahan yang terbaik agar kita berjaya membalas dendam ke atas Terengganu pada permulaan peringkat kumpulan hari itu. Saya amat berharap agar setiap pemain memberikan komitmen yang terbaik supaya dapat merelaisasikan impian setiap penyokong untuk melihat The Red Warriors melangkah ke peringkat seterusnya dan berjaya menjulang Piala Malaysia buat kali kedua.

 Kepada penyokong setia Kelantan, diharap dapat mengawal emosi dan diharap tidak membaling sebarang objek ke padang kerana tindakan anda itu akan mengganggu tumpuan pemain dan itu akan membahayakan pasukan kita.

 KUMPULAN B
Pasukan           Perlawanan  Menang  Kalah  Seri  Gol  Bolos  Mata
ATM                        5                3         1       1     10      6       10
Kelantan                   5                2         1       2      7       7         8
Kedah                      5                1         2       2      4       6         5
Terengganu               5                1         3       1      5       7         4
 Gomo Kelate Gomo
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR