We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Wednesday, January 9, 2013

PILIHAN KESEBELASAN MALAM INI


Tepat jam 8.45 malam ini, Kelantan FC akan memulakan misi mempertahankan piala Liga Super Malaysia bertemu PKNS FC di Stadium Sultan Muhammad ke 4 malam ini.


Yang menjadi persoalannya, siapakah yang akan diturunkan malam ini bagi mewakili Kelantan FC untuk perlawanan pertama liga super ini? Mungkin Bojan Hodak akan membuat pemilihan petang ini atau pun dia telah ada senarai pemain yang akan mengisi kesebelasan utama pada malam ini.

Bahagian jurulatih malam ini kita akan tahu malam ini. Sekarang ini, saya ingin memilih atau membuat kemungkinan kesebelasan pada malam ini.

Daudsu pasti akan mengisi bahagian pertahanan kanan Kelantan bagi mengekang asakan dari PKNS FC

Syazwan
Obinna
Rizal Fahmi
Daudsu
Nik Shahrul Azim
Nor Farhan
Syakir
Indra
Piya
Zairo
Keita

Ada persamaan dengan masa lawan ATM untuk piala sumbangsih hari tu. Bagi saya ini adalah antara kesebelasan terkuat yang kita ada. Jika Petratos bermain, saya rasa dia akan disenaraikan.

Siapa pun yang main malam ni, penyokong akan sentiasa menyokong. Saya amat berharap pemain fokus untuk menang dan bermain dengan cemerlang pada malam ini. Lupakan sejarah lalu, mulakan sejarah baru dengan kebangkitan yang lebih baik. Semoga Kelantan FC berjaya menewaskan PKNS FC malam ini.

Gomo Kelate Gomo
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR