We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Saturday, March 31, 2012

MENANG BESAR

Kepuasan jelas terpancar di wajah penyokong kelantan apabila pasukan the red warriors telah berjaya membaham pasukan kelapa sawit malaysia, felda united fc di kota bharu. memang tidak merugikan buat penonton yang hadir ke stadium memberi sokongan kepada kelantan apabila disajikan oleh 6 gol pada perlawanan tersebut.. gol2 kelantan dijaringkan oleh nwoha(2), piya, norfarhan dan indra. penyokong dan pemain sangat gembira kerana nwoha mula menunjukkan perkembangan yang amat baik dan tidak mustahil dia akan dikekalkan walaupun pembelian pemain import akan dibuka pada pertengahan bulan april nanti..

 

 permainan juga amat menarik apabila pemain membuat hantaran pendek dan kelantan menguasai perlawanan dengan baik. itulah cara permainan yang selamat dan elok dikekalkan oleh pemain kelantan dan juga jurulatih. kawalan bola oleh pemain juga baik dan kurang kehilangan bola adalah punca kemenangan kelantan semalam. pertahanan yang kental dan dibantu oleh pengalaman obbina, felda united hanya mampu menjaringkan 1 gol sahaja melalui kesilapan pemain yang tidak mengeluarkan bola dengan baik.

 dengan kemenangan semalam, kelantan gah di takhta liga dengan 26 mata, 2 mata melebihi lion12 yang berada di tangga kedua dengan 24 mata.. semoga kelantan akan terus menang pada setiap perlawanan yang akan datang.. gomo kelate gomo..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR