We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Monday, March 5, 2012

TEKANAN BUAT MANCHESTER CITY


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

2 gol hasil jaringan young dan satu jaringan daripada ronney sudah cukup untuk memberi kemenangan kepada manchester united ke atas tuan rumah, tottenham hotspur dengan keputusan 3-1. gol spurs dijaringkan oleh defoe hasil cubaan dari luar kotak panelti.



pada perlawanan semalam, pasukan tuan rumah lebih menguasai perlawanan tetapi tiada penyudah kerana spurs kehilangan dua pemain berbisa iaitu bale dan van der vaart yang mengalami kecederaan manakala pasukan manchester united pula dilihat akan menjulang kemenangan apabila ronney kembali kesebelasan utama pasukan..

pujian harus diberikan kepada pertahanan manchester united yang berjaya menghalang segala gerakan dan pergerakan penyerang spurs, adebayor dan saha yang dilihat mampu menumpaskan manchester united. tapi itu tidak memberi apa-apa kesan apabila mereka dilihat tidak mampu membuat serangan berbahaya kepada penjaga gol man.united..

dengan kemenangan semalam, man.united terus mengekori pendahulu liga perdana inggeris, man.city dengan perbezaan 2 mata dan saya pasti, kita mampu mempertahankan kejuaraan liga dan seterusnya menjadi juara buat kali ke 20..

semoga setiap pemain dapat menunjukkan semangat untuk mencapai kemenangan bagi setiap perlawanan yang akan dihadapi selepas ini..

go go united..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR