We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Monday, October 25, 2010

KEMENANGAN PERTAMA

Assalamualaikum..

semalam pasukan the red devils telah mencatat kemenangan yang pertama. bukan kemengan pertama dalam liga sebaliknya kemenangan pertama di gelanggang lawan untuk permulaan musim ini..


pada perlawanan yang dilangsungkan di stadium britannia itu, pasukan manchester united telah mengalahkan pasukan tuan rumah iaitu stoke city dengan jaringan 2-1.

penyokong manchester united seharusnya berterima kasih kepada penyerang yang baru dibeli dari mexico, javier hernandez yang telah menjaringkan kedua-dua gol tersebut. itu sangat mengembirakan sir alex kerana pemain yang baru dibeli itu telah membuktikan kemampuannya..

jadi manchester united telah memperolehi 17 mata dan berada pada kedudukan ketiga di belakang arsenal yang sama mata dengan man. united tapi dibezakan dengan jaringan. sementara itu chelsea berada di takhta liga dengan 22 mata dihadapan arsenal dan man. united..

pagi esok, man. united akan bertarung dengan wolverhempton pada pusingan ketiga piala carling di old trafford awal pagi esok..

diharap man. unoted akan meneruskan kemenangan dan akan mengulangi kejayaan lalu mempertahankan piala carling buat kali ketiga berturut-turut..

sekian..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR