We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Tuesday, October 26, 2010

FAM AKUR DESAKAN PENYOKONG

Assalamualaikum..

pasukan kelantan mendapat khabar gembira apabila ketua jurulatih kelantan, b. sathianathan akan berada dengan pasukan ketika kelantan akan bertarung dengan negeri sembilan apabila hukuman penggantungan telah ditangguhkan pada waktu yang belum dimaklumkan..

berita ini sangat menggembirakan kerana ini akan menguatkan lagi pasukan kelantan dan seharusnya pemain menggunakan peluang ini dengan menghadiahkan piala malaysia kepada sathianathan yang masih lagi ingin mnejawat jawatan tersebut walau pun pernah digembar-gemburkan akan meletak jawatan tetapi beliau memilih untuk kekal dan setrusnya membantu kelantan melangkah ke final paiala malaysia buat kali kedua berturut-turut..

ini menunjukkan bahawa sathia masih seorang jurulatih yang berbisa dan fam seharusnya menilai balik sumbangan yang pernah diberikan oelh beliau sebelum membuat keputusan yang boleh menghancurkan kriernyer sebagai seorang jurulatih..

mengikut rekod, sathia telah melatih pasukan kebangsaan selama beberapa bulan dan telah mengecapi beberapa kejayaan yang boleh dibanggakan..

jadi, diharap pemain kelantan akan berlatih bersungguh-sungguh dan sentiasa fokus dari segi mental dan fizikal agar kejadian di kedah tidak akan berlaku di stadium bukit jalil..

semoga pemain kelantan akan berjaya mengharumkan nama negeri kelantan dengan membawa pulang piala malaysia dan meletakkan nama negeri kelantan sebaris dengan negeri-negeri yang lain..

gomo kelate gomo..

sekian.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR