We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Tuesday, October 18, 2011

MENANG 2-0


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

pagi tadi, the red devils telah meraih 3 mata penting ketika berkunjung ke romania dan telah mengalahkan pasukan tuan rumah, Otelul galatil dengan jaringan 2-0 yang diperolehi hasil dua sepakan penalti. penalti tersebut disempurnakan dengan baik oleh ronney..



itulah yang telah dibuktikan oleh ronney. dia adalah seorang penyerang yang amat berbisa dan dia beraksi dengan baik bersama nani dan chicarito. jadi, pada pendapat saya, elok jika sir alex mencuba pasangan penyerang ini ketika saingan liga perdana inggeris nanti.

selain itu, m.u kukuh dibenteng pertahanan apabila anderson diletakkan sebagai stopper tetapi m.u terpaksa bermain dengan 10 orang apabila vidic dilayangkan kad merah pada minit ke-66 kerana mengasari pemain lawan.

tiga mata yang diperolehi amat penting bagi menghadapi liga juara uefa yang dilihat agak sengit. dengan kemenangan itu, m.u berada di tangga kedua kumpulan c dengan 5 mata, 2 mata di bawah benfica yang mengalahkan basel juga dengan jaringan yang sama.

tahun ini, kita kena pastikan pasukan the red devils akan berjaya melangkah ke final ucl dan membawa pulang piala tersebut ke old trafford.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR