We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Saturday, October 8, 2011

LAMA TAK UDATE BLOG

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

huh!! dah lama tak update blog.. entah la kenape jadi malas nak update blog? mungkin sebab tak ramai yang follow kot tapi semua tu saya dah tak kisah. apa yang penting sekarang ni adalah saya akan jadikan blog saya tempat untuk saya meluahkan pendapat, keluhan saya dan juga kritikan membina bagi kedua-dua pasukan yang saya sokong iaitu kelantan (the red warriors) dan manchester united (the red devils).

buat masa sekarang, blog saya adalah menjurus kepada kritikan dan ulasan setiap perlawanan bagi kedua-dua pasukan tetapi selepas ini saya akan cuba untuk menambah blog ini dengan berita-berita terkini bagi kedua-dua pasukan.

saya tak kisah jika blog ini ramai pengikut atau tidak tapi apa yang pasti saya akan sentiasa menyuarakan pendapat dan kritikan saya tentang kedua-dua pasukan merah ini dan ini bermakna blog ini akan sentiasa diupdate..InsyaAllah.

ok saya harap saya akan diberi kekuatan untuk mengupdate blog ini selepas ini..

gomo merah gomo
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR