We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Monday, September 27, 2010

SEKADAR SERI

assalamualaikum
2-2 itulah keputusan yang dicapai oleh manchester united ketika bertandang ke reebok stadium semalam menentang pasukan tuan rumah, bolton wanderes..


keputusan tersebut adalah keputusan yang tidak dijangka kerana pada tahun lepas, pasukan manchester united telah menang di sini dengan jaringan 4-0..

semalam, permainan manchester united sangat tidak taktikal..saya merasakan manchester united agak rumit untuk menjaringkan gol..di manakah kesilapan pasukan manchester united hingga setiap percaturan yang dilakukan untuk menembusi pasukan lawan tidak berkesan..

gandingan berbatov dan rooney tidak berkesan semalam..seeloknya sir alex menggunakan gandingan baru yang baru dibeli..kenape tidak digunakan mereka, adakah mereka tidak sesuai untuk diturunkan..

sesungguhnya saya sangat-sangat sakit hati dengan corak permainan semalam..nampak sangat manchester united tertekan pada tempoh 10 minit terakhir kerana hendak mencari gol kemenangan tapi masalahnya pemain manchester united banyak melakukan kesilapan dan banyak melengahkan masa dengan membuat hantaran lambat..

diharap pasukan manchester united akan dapat memikirkan cara mudah untuk menjaringkan gol.sekurang-kurangnya 3 gol untuk satiap perlawanan..

sama-sama la kita saksikan pasukan manchester bertemu sunderland di stadium lawan pada 2 hb oktober depan..

sekian..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR