We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Sunday, September 19, 2010

KEMENANGAN PSIKOLOGI BUAT MANCHESTER UNITED

semalam adalah saat yang paling indah buat peminat dan penyokong pasukan the red devils apabila mereka telah berjaya mengalahkan musuh tradisi iaitu liverpool..


sesungguh peminat semestinya berterima kasih kepada semua pemain yang bermain dengan bersungguh-sungguh untuk mencapai kemenangan dan peminat semestinya berterima kasih kepada barbetov yang telah menjadi penyelamat man. united.. dia juga telah meledakkan hatrik pertamanya untuk kelab yang telah membawanya dari spur dengan bayaran 30 juta pound..

tetapi masih terdapat kelemahan yang perlu diperbaiki oleh pemain terutamanya pemain pertahanan yang sangat mudah dibolosi oleh pemain liverpool.. ini amat merunsingkan kerana kita semestinya tidak mahu tragedi ketika bertemu everton berulang kembali..

nampaknya sir alex perlu memberi tumpuan kepada pertahanan dan juga wayne rooney yang kebelakangan ini kurang menjaringkan gol untuk pasukan..semestinya kita mengharapkan rooney akan kembali kepada sentuhan seorang penyerang yang digeruni lawan..

semoga manchester united akan terus berjaya merangkul pila liga perdana inggeris dan seterusnya berjaya dengan merangkul semua kejuaraan utama.. sama-sama la kita teruskan sokongan kita kepada pasukan manchester united..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR