We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Tuesday, September 28, 2010

PEMAIN CEDERA DAN PEMAIN PULIH DARI KECEDERAAN
















pemain cedera:
pasukan manchester united diselebungi kecederaan dan yang terbaru ialah rooney dan ryan giggs. kedua-dua pemain tersebut mengalami kecederaan ketika manchester united seri dengan bolton di stadium reebok pada perlawanan liga inggeris yang lepas..


rooney mengalami pergelangan kaki dan akan pulih dengan cepat tetapi ryan giggs telah mengalami hamstring dan mungkin tidak dapat diturunkan dalam beberapa perlawanan akan datang..

pemain baru pulih dari kecederaan:
terdapat pemain yang baru pulih dari kecederaan yang pasti akan memberi khabar gembira untuk pasukan manchester united.

dengan ini, sir alex akan mempunyai banyak pilihan untuk disenaraikan dalam kesebelasan utama. antara pemain yang baru pulih dari kecederaan ialah owen Hargreaves, anderson dan carrick..

ketiga-tiga pemain tengah ini amat penting kerana setiap pemain ini mempunyai hantaran bola yang menarik dan semestinya kemunculan mereka amat dinantikan.

bahagian tengah amat penting kerana bahagian ini lah yang akan membuat hantaran kepada penyerang untuk menjaringkan gol..

jadi, dengan kehadiran pemain-pemain ini, jentera tengah manchester united akan lebih kuat dan ini akan memberi kelebihan kepada pasukan the red devils..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR