We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Tuesday, September 28, 2010

MANCHESTER UNITED BERTANDANG KE SEPANYOL


bagi perlawanan kedua ucl kumpulan c, pasukan the red devils akan bertemu dengan pasukan dari sepanyol, valencia..

perlawanan ini amat rumit bagi manchester united kerana pasukan lawan adalah pendahulu liga sepanyol dan pasukan valencia telah mencatatkan kemenangan dalam liga domestik dengan mengalahkan sporting gijon 2-0 manakala manchester united pula hanya mampu seri dengan bolton..


pada pertemuan terdahulu, ketika manchester united bertandang ke nou mestalla stadium, valencia telah mengalahkan pasukan manchester united dengan jaringan yang besar, iaitu 4-0..

apa yang perlu manchester united titik beratkan pada perlawanan nanti ialah barisan pertahanan yang mantap bagi mengekang penyerang lawan yang berada dalam prestasi memberangsangkan. jadi sir alex harus menguatkan barisan pertahanan dengan menurunkan pemain yang cergas dan bijak membaca taktik penyerang lawan..

pada pendapat saya, seelok-eloknya sir alex tidak menurunkan evans yang dilihat agak lalai ketika seri bertemu bolton pada hari ahad lepas.

tapi sesunggunya sir alex lebih mahir dalam memilih pemain berbanding saya dan saya harap pemain yang dipilih akan membalas kesetiaan peminat dengan membawa pulang 3 mata..

walaupun tidak dapat memberi sokongan di stadium, saya akan tetap menyokong manchester united melalui televisyen..

semoga manchester united berjaya..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR