We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Wednesday, May 4, 2011

KEKAL DI PERSADA LIGA SUPER

semalam, the red worriers(trw) telah memamah jengking di stadium jcorp pasir gudang dengan jaringan 1-0. gol tersebut disumbangkan oleh ketua pasukan kelantan, piya yang menanduk masuk bola hasil tendangan sudut yang diambil oleh danial. nampaknya piya mula menunjukkan kebangkitan dan ini amat membanggakan pasukan trw.

dengan kemenangan tersebut, kelantan kekal di persada liga super mengatasi selangor dengan hanya perbezaan gol. kedua-dua pasukan memungut 36 mata dan diekori rapat oleh terengganu dengan 35 mata.

pada perlawanan yang berlangsung di johor itu, kedua-dua pasukan mempunyai banyak peluang untuk menjaringkan gol tetapi disebabkan oleh ketumpulan bahagian serangan dan kekuatan benteng pertahanan telah menyebabkan separuh masa pertama tanpa sebarang gol.

bersambung babak kedua, kelantan terus melancarkan serangan ke atas gawang johor fc dan gol terhasil apabila sepakan sudut yang diambil oleh danial dimanfaatkan dengan sempurna oleh piya.

kelantan sekarang berada pada tahap yang baik tetapi harus ingat, jika tewas atau seri, selangor dan terengganu akan mengambil alih peneraju liga super. pusingan kedua liga super kian rancak kerana setiap pasukan akan memastikan untuk menggapai kemenangan bagi menggapai piala liga super.

jadi pemain kelantan harus waspada kerana setiap pasukan yang berada di takhta liga pasti ingin dikalahkan oleh pasukan yang berada di bawah liga. pemain harus memantapkan fizikal dan mental supaya dapat mengharungi perlawanan dengan baik dan seterusnya memenangi liga super buat kali pertama.

selamat berjaya.

gomo kelate gomo

sekian
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR