We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Tuesday, May 10, 2011

BERMAIN DI TEMPAT LAWAN

Malam ini, pasukan pahlawan merah akan bertemu pasukan hoben jang hoben di stadium paroi. Siaran langsung akan disiarkan di Astro Arena jam 8.45 malam.

Pada pertemuan di Kota Bharu, Kelantan telah menewaskan N.9 dengan keputusan 3 gol tanpa balas. Macam mana pula malam ni? Adakah Kelantan mampu menjinakkan sang rusa di dalam kandangnyer sendiri? Sama2 lah kita saksikan malam ni.

Mengikut prestasi semasa, Kelantan adalah pilihan untuk perlawanan pada malam ini tetapi kita tidak boleh memandang rendah kemampuan N.9. Ini kerana pada perlawanan sebelum ini, mereka pernah mengalahkan pasukan Perak. Pemain pertahanan harus memberi perhatian kepada bekas pemain Kelantan, Hairuddin yang mampu membuat Kelantan berputih mata di tempat lawan.

Selain itu, penyerang juga diharap dapat menjaringkan banyak gol dan pemain tengah, tolong la bantu penyerang membuka ruang untuk menjaringkan gol.

selangor berada di teratas liga sekarang ni dan kita harus menang bagi memintas selangor dan terus meneraju liga hingga ke akhir perlawanan liga super.

semoga kelantan terus gah di liga super malaysia.

gomo kelate gomo.

sekian.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR