We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Sunday, April 17, 2011

SEKADAR SERI

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Apa sudah jadi dengan pasukan kelantan kita? Kenapa boleh jadi macam ni? Pada awal musim liga super, kelantan gah di persada liga dan sentiasa mantap dalam setiap perlawanan yang dihadapi tapi kenapa sekarang jadi macam ni?

Saya ade dengar dari sumber yang tidak disahkan mengatakan punca kemerosotan pasukan kelantan adalah kerana gaji pemain tidak dapat dibayar. saya meragui kenyataan tersebut kerana pada pendapat saya, mustahil pasukan kelantan mengalami masalah ini. Kenapa saya berkata begitu? sebabnya Kelantan telah dinaungi oleh seorang usahawan yang berjaya dan mendapat penajaan yang banyak dari syarikat korporat. Jika saya salah, tolong perbetulkan..

Yang kedua, kemerosotan permainan kelantan adalah mungkin berpunca dari taktikal yang kurang berkesan. Saya menonton perlawanan perak lawan kelantan dan saya perasan permainan kelantan agak kurang menarik. Hantaran tidak menjadi dan pemain macam tidak selesa berada di atas padang.

Di harap pihak pasukan dan pemain kelantan dapat mengadakan perbincangan bagi mengatasi masalah ini dan seterusnya menaikkan kembali semangat pemain dan penyokong yang amat mengharapkan kejayaan yang berterusan daripada pemain kelantan. Kami penyokong akan terus menyokong kelantan demi kejayaan pasukan menjuarai liga super pada tahun ini..

gomo kelate gomo..

sekian..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR