We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Wednesday, April 13, 2011

KECUNDANG KALI KETIGA

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

sedih dan pedih apabila wisel penamat ditiupkan oleh pengadil..terasa mecam tidak percaya dengan ape yang disaksikan. betul ke 4 gol? itulah realitinya apabila kelantan dikalahkan oleh pasukan tuan rumah, perak di ipoh perak..

sebenarnya apakah yang berlaku kepada pasukan kelantan kita ni..kenapa prestasi pasukan turun naik dan tidak konsisten? sekejap menang, sekejap kalah..

saya merasakan pemain macam tidak dapat memberikan mutu permainan yang menarik. Mudah kehilangan bola, hantaran tidak tepat dan yang paling nampak ialah pertahanan kelantan yang sungguh rapuh..

nor shahrul dikunci terus oleh pertahanan perak dan bahagian tengah pulak kurang bermutu. sebaliknya perak bebas bergerak di setiap bahagian padang dan berjaya menjaringkan gol yang mudah hasil kelalaian pemain pertahanan..

saya rasa semangat pemain kelantan pada malam tu amat rendah dan harus ditingkatkan untuk bertemu pasukan yang lain pada saingan seterusnya..

saya akan terus mendoakan kejayaan kelantan dan semoga pemain akan terus memberikan persembahan menarik dan menghadiahkan kemenangan buat penyokong kelantan.

gomo kelate gomo

sekian..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR