We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Wednesday, April 27, 2011

THE RED WARRIORS BENAM GERGASI MERAH KUNING

semalam menjadi saksi kebangkitan pasukan the red warriors apabila berjaya menjinakkan gergasi merah kuning di stadium keramat pasukan kelantan. Stadium Sultan Muhammad ke IV menjadi tempat paling meriah apabila kelantan mengalahkan selangor dengan jaringan 1-0 hasil jaringan penyerang berbisa kelantan, norshahrul idlan talaha pada minit ke-5 perlawanan.

sesungguhnya kelantan telah mula mengorak langkah bagi merealisasikan impian penyokong untuk menjulang piala kebanggaan rakyat malaysia, piala liga super malaysia buat kali yang pertama.

mengulas mengenai perlawanan semalam, permainan kedua-dua pasukan amat menarik dan menghiburkan. tetapi sayang setiap peluang yang terhidang tidak mampu diluahkan dalam bentuk jaringan kerana ketumpulan jentera serangan dan kehebatan penjaga gol masing2.

khairul fahmi che mat menjadi penyelamat kelantan kerana berjaya mengawal gawang kelantan dari percubaan pemain selangor yang diketuai oleh amri yahyah. amri mempunyai banyak peluang untuk menjaringkan gol tetapi berjaya dihalang oleh fahmi yang gagah mengawal gol kelantan.

tetapi masih ada yang perlu diperbaiki dalam permainan pasukan kelantan ini. mereka harus bijak dalam merampas bola dan bijak dalam mengawal bola bagi mengucar-kacirkan pertahanan selangor dan pasukan di dalam saingan liga super ini.

dengan kemenangan semalam, kelantan telah mengurangkan perbezaan mata dengan selangor dan persaingan merebut tempat teratas liga makin rancak apabila terengganu juga mampu untuk menjadi pendahulu liga.

semua itu tidak perlu difikirkan oleh pihak pasukan kelantan. apa yang penting ialah bagaimana cara kelantan harus bermain bagi memenangi setiap perlawanan dan seterusnya menjulang piala liga super malaysia.

kami penyokong kelantan akan terus memberikan sokongan dan kami penyokong kelantan mengucapkan jutaan terima kasih kepada Sultan Kelantan kerana sudi mencemar duli bagi menonton perlawanan tersebut di kota bharu. dengan kehadiran baginda, pemain dan penyokong kelantan makin bersemangat untuk menjulang piala liga super.

gomo kelate gomo

sekian
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR