We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Wednesday, April 20, 2011

MENGAMUK DI PERLIS

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

5-1. itu lah keputusan yang terhasil di stadium utama kangar perlis. gol tersebut disumbangkan oleh piya (3 gol) dan nor shahrul idlan talaha (2 gol)..

keputusan tersebut menandakan kelantan berada di tahap yang betul untuk menjuarai liga super pada tahun ini. apa yang perlu dilakukan oleh pemain ialah konsisten dan sentiasa menunjukkan kesungguhan dan permainan yang menarik..

kelantan harus segera memperbaiki kesilapan sebelum ini dengan sentiasa melakukan sesi motivasi antara pengurusan dan pemain. pihak pengurusan harus mengambil berat keadaan pemain dan pemain juga harus menyembunyikan sifat malu untuk berkongsi masalah dengan pihak pengurusan..

dengan cara itu, pasukan kelantan akan dapat menempuhi setiap perlawanan dengan baik dan seterusnya memenangi setiap perlawanan yang dihadapi. saingan tahun ini amat sengit kerana setiap pasukan menunjukkan kelebihan masing-masing dan setiap pasukan menunjukkan permainan yang bermutu dan berkualiti. jadi, persiapan yang rapi, ketahanan mental dan fizikal yang mantap mampu memberikan hasil iaitu kemenangan kepada pasukan.

jadi, diharap pasukan kelantan akan menunjukkan mutu permainan yang menarik dan sentiasa fokus pada setiap perlawanan agar kelantan terus berjaya pada setiap perlawanan.

kami penyokong setia kelantan akan terus memberikan sokongan kepada pasukan kelantan.

gomo kelate gomo.

sekian
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR