We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Wednesday, March 2, 2011

TERSUNGKUR LAGI

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

sedih dan terharu bila mengetahui man.united tersungkur di Stamford bridge dengan jaringan 2-1. ini adalah kekalahan ke-2 buat man.united dalam saingan liga inggeris.


seperti biasa, man.united menjadi mangsa kesilapan pengadil yang lebih kepada pasukan tuan rumah. heboh di internet mengatakan pengadil perlawanan,martin Atkinson melakukan kesilapan kerana menghadiahkan penalti, sedangkan ketika itu, Chris smalling tidak pun melakukan kesalahan terhadap lampard. tapi keputusan telah dibuat dan keputusan telah diterima maka man.united telah mengalami kekalahan ke 2.

berbalik kepada perlawanan tersebut, jaringan dimulai oelah man.united yang disempurnakan oleh ronney pada separuh masa pertama. pada semaruh masa kedua, chelsea menyamakan kedudukan melalui pemain yang baru dibeli, alves, dan kemudian lampard menyumparnakan panelti membolehkan chelsea mengalahkan man.united.

dengan ini man.united hanya berbeza empa mata dengan arsenal yang berada di tangga kedua tetapi kurang 1 perlawanan. nampaknya peluang makin terbuka dan pemain man,united harus sedar akan keadaan ini.

jadi para pemain harus bermain bersungguh-sungguh pada baki perlawanan nanti termasuk pada minggu depan apabila mereka akan berjumpa dengan pasukan yang digelar the reds.
semoga kemenangan akan menjadi milik kita..

sekian..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR