We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Friday, March 18, 2011

MENANG ATAU SERI

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

malam ini pasukan kelantan akan turun menentang felda united di stadium Sultan Mohammad Ke IV buat kali kedua untuk pertemuan kedua perlawanan suku akhir kedua dengan felda united menjadi tuan rumah..

kenapa saya memilih tajuk di atas? ini kerana kelantan harus menang atau seri dengan jaringan yang sedikit. pada pertemuan pertama di stadium yang sama ketika kelantan menjadi tuan rumah, keputusan seri 2-2 telah diperolehi dan itu memberi tekanan kepada kelantan. dengan keputusan tersebut, felda united berkelebihan 2 jaringan dan jika mereka berjaya mengekalkan keputusan ini, kelantan akan tersingkir daripada saingan piala fa musim ini..

setiap penyokong semestinya amat mengharapkan agar pasukan kelantan mara ke peringkat separuh akhir tetapi para pemain harus memberikan permainan yang baik untuk menumpaskan felda united. ini kerana felda united dibarisi majoriti bekas pemain bola sepak negara dan berpengalaman. jadi pemain harus kreatif dalam merangka serangan untuk membolosi gawang felda united yang dikawal oleh hamsani ahmad, bekas penjaga gol pasukan selangor..

penyokong telah melakukan tugas dengan baik dengan memenuhi stadium dan malam ini, hanya pemain yang perlu membuktikan kesungguhan mereka untuk meneruskan perjuangan ke peringkat yang seterusnya..

kepada dato' m. karathu, diharap anda dapat mencari teknik yang terbaik gar pasukan kelantan berjaya menjaringkan banyak gol untuk menjarakkan defisit gol yang lalu..

saya akan sentiasa menyokong pasukan the red worriers..

gomo kelate gomo

sekian.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR