We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Friday, March 18, 2011

LAWAN BOLTON DI OLD TRAFFORD

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

malam ini, man.united akan bertemu pasukan yang berada di tangga ke tujuh liga epl, iaitu bolton di old trafford..


pada pertemuan pertama di reebok stadium, kedua-dua pasukan terikat seri 2-2 sama. adakah malam ini, man.united berjaya mengalahkan bolton yang berada pada tahap terbaik dengan senarai pemain yang tercedera semakin bertambah?

pada pendapat saya, jika sir alex meletakkan wes brown dan chris smalling di bahagian pertahanan tengah, peristiwa di anfiled pasti akan berulang semula. ini kerana bolton memiliki penyerang yang bijak dan pemain tengah yang berpengalaman.

bahagian tengah juga harus diambil perhatian oleh jurulatih. pada pendapat saya, valencia, paul scholes, carrick dan ryan giggs dan pada bahagian penyerang, cuba gandingkan semula rooney dan hernandez untuk mencari lebih keserasian bagi menghadapi chelsea nanti. boleh juka menurunkan barbetov bermain di belakang hernandez bagi membantunya menjaringkan gol..

apa pun, semuanya bergantung kepada sir alex untuk menurunkan pemain yang sesuai menggalas cabaran pada malam ini dan ini adalah perlawanan terakhir sir alex untuk bersama pasukan di tepi padang. ini kerana beliau telah didenda oleh fa england kerana mengkritik keputusan pengadil ketika tewas kepada chelsea. jadi sir alex tidak boleh memberi arahan kepada pemain, sebalik penolong jurulatih yang akan memberi arahan..

saya sebagai penyokong akan menonton perlawanan tersebut dan akan memberi sokongan penuh kepada pasukan man.united..

sekian..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR