We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Tuesday, March 15, 2011

BANGKITLAH WAHAI PANGLIMA MERAH

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

setelah rekod tanpa kalah lebur di tangan pasukan tok gajah 3 hari yang lepas, pasukan gomo merah gomo kita akan turun malam ini untuk bertemu pasukan berstatus kelab,felda united dalam saingan piala fa di stadium muhammad ke IV malam ni..

semestinya penyokong amat mengharapkan pemain kelantan bangkit akibat kekalahan yang lalu dan membawa kelantan ke saingan yang seterusnya. pada malam ini, felda united akan bermain dengan bersungguh-sungguh dan bersemangat kerana mereka pernah mengalahkan kedah dan negeri sembilan. jadi semestinya mereka akan menunjukkan permainan yang baik untuk mengawal pemain kelantan tetapi mereka harus sedar mereka bermain di stadium keramat the red warriors.mungkin peluang mereka untuk menang amat tipis.

pemain kelantan juga harus menunjukkan semangat yang kuat agar piala fa tidak terlepas dari genggaman pada musim ini. dengan pemain yang telah sebati dengan corak permainan masing-masing, seharusnya pasukan kelantan adalah pasukan yang lengkap tetapi semua itu tercalar akibat kekalahn yang lalu.

apa pun saya sebagai penyokong setia kelantan akan terus berdoa dan sentiasa memberi sokongan kepada pasukan kelantan..

gomo kelate gomo..

sekian.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR