We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Tuesday, March 1, 2011

GAH DI PERSADA LIGA SUPER

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

3-0. itu lah keputusan penuh perlawanan yang dilangsungkan di stadium Muhammad keIV, kota bharu di mana kelantan mengekalkan rekod tanpa kalahnya kepada 6 perlawanan.

stadium yang dipenuhi penyokong kelantan nyata memberikan kelebihan kepada pasukan tuan rumah dan pasukan lawan terus tenggelam di dalam lautan merah. ini lah yang amat diharapkan oleh pasukan kelantan, penonton yang sentiasa memenuhi stadium menyokong dengan aman dan sepakat.

berbalik kepada keputusan perlawanan tersebut, gol pasukan kelantan disumbangkan oleh nor shahrul idlan talaha 2 dan s. chanturu 1 gol. nampaknya nor shahrul mula menambah jumlah jaringannya dan tidak mustahil dengan momentum yang ditunjukkan, dia bakal menggapai kasut emas. InsyaAllah..

nampaknya kelantan masih kental dengan rekod tanpa kalah dan situasi ini harus di teruskan untuk perlawanan seterusnya dan pastinya setiap pasukan dalam liga super amat teringin untuk menghancurkan rekor kelantan ini..

tidak lupa jugak kita harus ucapkan berbanyak terima kasih kepada jurulatih kita, dato' m. karatu yang bijak menyusun taktikal dan melatih pasukan pahlawan merah ini hingga berjaya mengalahkan musuh dari selatan itu..

diharap pasukan kelantan akan terus berjaya dan saya akan terus menyokong pasukan kelantan..

gomo merah gomo..

sekian..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR