We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Tuesday, March 15, 2011

BERDEBAR-DEBAR

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

itu lah perasaan setiap penyokong man.united apabila akan turun pada pagi besok untuk meneruskan perjuangan dalam liga juara-juara eropah bertemu pasukan daripada perancis, Marsielle..


ini kerana pada pertemuan pertama di stade velodrome, hanya keputusan seri tanpa jaringan berjaya dihasilkan dan ini amat menguntungkan pihak lawan kerana jika mereka seri dengan jaringan, mereka akan layak ke pusingan seterusnya. ini harus dielakkan kerana man.united pasti tidak mahu sejarah berulang kembali apabila kerana jaringan ditempat lawan, bayern munich berjaya ke pisungan seterusnya pada musim lepas.

saya berharap perkara tersebut takkan berulang kembali dan sir alex akan menurunkan pemain yang betul-betul berkualiti untuk meneruskan perjuangan man.united di ucl pada musim ini.saya dengar berita kelmarin, kemungkinan sir alex akan menggunakan formasi yang sama ketika memenangi perlawanan menentang arsenal, iaitu menggunakan gandingan kembar di bahagian sayap dan itu pasti menjadi formasi yang sesuai kerana kedua-dua pemain ini nampak serasi dalam posisi tersebut..

kami sebagai peminat amat mengharapkan sir alex akan menurunkan pemain yang bagus agar man.united berjaya merangkul piala ucl untuk musim ini..

sekian.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR