We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Saturday, February 26, 2011

BERTEMU WIGAN SEKEJAP LAGI

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

dah lama tak menulis di blog ni,hari ni baru ade masa sebelum menyaksikan man united bertandang ke stadium wigan. tapi sambil saksi, sambil memblog la.hehehe..


semestinya sir alex mengharapkan kemenangan dan saya serta penyokong lain semestinya mengharapkan man united menunjukkan kebangkitan selepas hanya mampu seri dengan juara liga perancis, marseille di tempat lawan..

saya berharap man united dapat menjaringkan banyak gol agar dapat memenangi perlawanan dengan mudah dan dapat memberi kepuasan kepada penonton dan penyokong yang akan menonton perlawanan nanti..

saya sangat berharap ronney akan menjaringkan gol malam ni manakal barbetov pulak menanbahkan jumlah jaringannya yang sekarang mendahului jumlah penjaring terbanyak liga inggeris..

selain itu, saya benar-benar berharap agar sir alex tidak menurunkan bebe dan john evans kerana corak permainan kedua-dua pemain ini tidak sesuai dengan man.united..

apa pun malam ini saya pasti man.united akan memenangi perlawanan ini dan menjarakkan mata dengan arsenal kepada 4 mata..

sama-sama lah kita saksikan the red devils meratah wigan di tempat lawan.

sekian..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR