We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Saturday, February 26, 2011

SERI TAPI BELUM KALAH

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

semalam pasukan the red warriors turun bermain di padang lawan dan keputusan cukup mendebarkan apabila tuan rumah iaitu kedah mengikat pasukan kelantan dengan jaringan 1-1. semestinya saya dan penyokong kelantan yang lain mengucapkan berbanyak terima kasih kepada nor shahrul idlan talaha yang menjaringkan gol penyamaan..

bercakap mengenai perlawanan semalam, kelantan dan kedah dilihat sama handal tetapi minit-minit akhir permainan kelihatan akan memihak kepada kelantan tetapi keputusan seri sudah memadai bagi mengekalkan rekod tanpa kalah setakat ini dan diharap rekod ini akan terus berkekalan sampai akhir liga dan kelantan akan dinobat sebagai juara liga super buat kali pertama..

menyentuh mengenai pemain muda yang ada dalam pasukan kelantan, saya rasa mereka mungkin memerlukan sedikit masa untuk menyesuaikan diri dengan corak permainan kelantan dan diharap ramzul akan menyerlah pada perlawanan selepas ini dan menjaringkan lebih banyak gol untuk kelantan..

semoga kelantan akan membawa liga super pulak pada tahun ini dan piala fa dan piala malaysia sekali lagi..harapan saya la tu..hehehe

ok sama-samala kita menyokong pasukan the red warriors kita

sekian..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR