We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Saturday, November 27, 2010

BERTEMU JIRAN SEBELAH

Assalamualaikum..

pada catatan kali ini, saya ingin meluahkan rasa gembira saya kepada pasukan negeri kelantan yang telah berjaya menewaskan perlis dengan aggregat 5-2 dan seterusnya melangkah ke separuh akhir piala emas raja-raja 2010..

pada perlawanan yang akan berlangsung pada 30 november ini di stadium Sultan Muhammad ke IV, kelantan akan menerima kunjungan jiran sebelah menyebelah iaitu terengganu darul iman..

semestinya terengganu akan memberikan cabaran yang getir dan kelantan harus bersedia kerana terengganu semestinya boleh menjadi penghalang kepada kelantan untuk melangkah ke perlawanan akhir. sesungguhnya kelantan harus fokus kerana terengganu semestinya akan menurunkan pemain terbaik untuk memalukan kelantan di laman sendiri dan mencari bekalan selesa apabila bermain di tempat sendiri nanti..

kalu ditengok pada rekod, prestasi kelantan di dalam kejohanan ini agak memberangsangkan dengan 12 kejuaraan sebelum ini dan itu merupakan rekod yang boleh dibanggakan oleh pasukan kelantan dan rakyat kelantan..

sama-samala kita mendoakan kejayaan kelantan pada kejohanan kali ini dan seterusnya berjaya merangkul kejuaraan yang ke13..

gomo kelate gomo.

sekian
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR