We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Monday, February 28, 2011

KELANTAN VS NEGERI SEMBILAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

apa kabar semua penyokong kelantan? harap sihat walafiat semuanya..
kali ini saya ingin menyentuh tentang perlawanan pada malam ini di mana ia adalah perlawanan ulangan bagi perlawanan akhir tahun lalu yang di menangi oleh pasukan kelantan..

semestinya dendam yang membara di jiwa setiap pemain n9 akan dapat dihapuskan jika mereka berjaya mengalahkan kelantan pada malam ini tetapi semestinya the red warriors takkan menyerah dengan mudah. untuk mengelakkan daripada dimalukan oleh n9 di tempat sendiri, corak permainan yang lebih agresif harus dipamerkan oleh pemain. kawalan bola jugak harus berhati-hati dan jangan terlampau lama untuk mengawal bola. harapan saya, kelantan akan menggunakan corak hantaran pendek agar pemain lawan tidak dapat menguasai permainan.

sesungguhnya rekod tanpa kalah harus dikekalkan supaya penyokong akan terus mempercayai pasukan dan akan terus memberi sokongan yang padu pada setiap perlawanan yang dilalui. semestinya malam ini, setiap penyokong akan memenuhi segenap ruang stadium dan diharap pemain akan bermain dengan baik dan seterusnya memenangi perlawanan pada malam ini..

semestinya saya akan menyokong dan mendoakan agar kelantan berjaya pada malam ini.

gomo kelate gomo

sekian..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR