We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Saturday, February 26, 2011

TAK MINAT LANGSUNG

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

kali ini saya ingin memberitahu anda antara pemain man.united sekarang yang saya kurang minat. kenapa saya kurang minat, anda akan ketahuinya nanti..


pemain pertama yang saya kurang minat dalam pasukan man.united adalah bebe. pemain dari portugal yang baru dibeli. pemain ini kurang skil, hantaran tidak menarik dan percubaan yang dibuat entah ke mana. pemain ini mempunyai struktur yang sesuai sebagai pemain bola tetapi entah kenapa pemain ini kelihatan macam susuh untuk bergerak bebas dan sukar untuk melakukan skill2 yang menarik. maaf kenpada peminat bebe tapi saya di sini hanya ingin berkongsi pendapat..

pemain kedua yang saya sangat sangat tidak minat ialah john evans. pemain pertahanan ini kelihatan seperti malas mengejar bola dan kawalan terhadap penyerang lawan agak longgar dan kurang bijak membuat hantaran. walaupun pernah menjaringkan gol untuk man.united tapi pemain ini tidak sesuai berada dalam skuad man.united kerana semangatnya tidak seperti vidic dan evra yang lebih garang ketika beraksi di padang..

itu lah dua pemain yang amat saya tidak setuju berada di dalam skuad man.united dan sangat-sangat saya tidak suka kerana mutu permainan yang langsung tidak menyamai pemain-pemain man.united yang lain..

diharap sir alex akan mencari pemain muda yang lebih berkualiti selepas ini agar dapat menjuarai semua kejohanan di england dan juga eropah..

sekian..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR