We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Saturday, February 26, 2011

YES MISI BERJAYA

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

gembira tidak terkira apabila man.united berjaya mengalahkan wigan di stadium wigan dengan jaringan 4-0 hasil jaringan hernandez 2 biji, ronney sebijik dan fabio sebijik..


corak permainan kurang menarik pada separuh masa pertama apabila man.united kelihatan seperti tiada pemain tengah tetapi semua itu tidak menghalang man.united untuk menjaringkan gol pertama permainan oleh hernandez yang menerima umpanan daripada nani.
kegopohan pertahanan agak ketara apabila dua percubaan dari penyerang wigan yang mungkin boleh menghasilkan gol tapi dihalang oleh kecekapan van der sar yang berjaya mengagalkan percubaan tersebut..

pada separuh masa kedua, man.united tampi lebih garang apabila berjaya menjaringkan 3 gol melalui hernandez, ronney dan fabio. permainan pada separuh masa kedua juga lebih menarik dengan penguasaan bola, hantaran pendek dan skil2 yang mengelirukan lawan..

tahniah buat pasukan sir alex ferguson dan diharap dengan kemenangan ini mereka lebih yakin untuk menewaskan chelsea di laman lawan pertengahan minggu ini. semoga semua pemain akan bersatu dan bekerjasama bagi merealisasikan 19 kali kejuaraan liga inggeris pada tahun ini..

sekian..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR