We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Monday, April 9, 2012

MENANG LAGI

Manchester united mengukuhkan kedudukan di takhta liga perdana inggeris apabila berjaya mengalahkan pasukan sir tony fernandez, QPR di old trafford dengan keputusan 2-0. gol manchester united dijaringkan oleh ronney menerusi sepakan penalti dan scholes menerusi rembatan dari luar kotak penalti. pada perlawanan tersebut, manchester united dilihat tiada masalah untuk mengalahkan QPR apabila seorang pemain pertahanan mereka dibuang padang apabila mengasari ashley young di dalam kotak penalti. penalti tersebut disempurnakan oleh ronney. saya ingat apabila QPR kekurangan seorang pemain, manchester united akan dapat menghasilkan banyak gol tetapi tekaan saya meleset.



QPR dilihat kental mempertahankan gawang mereka dari dibolosi oleh pemain mancheseter united. jadi separuh masa pertama, manchester united menguasai perlawanan dan mendahului 1 gol.

 

 pada separuh masa kedua, manchester united terus menguasai permainan dengan membuat serangan ke gawang QPR tetapi tidak berjaya menghasilkan jaringan. pada minit ke 69, scholes yang tidak dikawal merembat laju ke kanan gol untuk jaringan kedua manchester united. selepas ini manchester united akan bertemu wigan di jbb stadium untuk perlawanan yang ke 33 bagi liga perdana inggeris. semoga manchester united terus memperolehi kemenangan bagi menjuarai piala liga inggeris buat kali ke 20. p/s : harap2 menang lawan wigan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR