We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Wednesday, May 5, 2010

PERSAINGAN MAKIN SENGIT

pada 9 mei nati,akan terjawab la siapa juara epl musim 2009/2010..siapakah yang akan menjulang piala itu..adakah m.u atau chelsea..kedua2 nya mempunyai peluang terbuka..tetapi sesetengah pengulas sukan telah membuat andaian atau tanggapan yang chelsea bakal menjulang piala berprestij itu tahun ini..


kalu diperhatikan dengan teliti,kedua2 lawan m.u dan chelsea adalah kelompok penghuni pertengahan liga tetapi lawan m.u mgkn agak keras sikit kerna stoke city semestinye ingin menumbangkan juara bertahan epl ni..tp sape tau stoke city akan membuat kesilapan yang sama ketika dibelasah oleh chelsea..sama2 la kita saksikan nati..

lawan chelsea plk pernah menumbangkan the gunners dan semestinye kemenangan itu masih dirasa..tetapi adakah wigan mampu menghalang jentera serangan chelsea yang kental,gelap, dan kasar itu..sesungguhnya penyokong m.u amat mengharapkan keajaiban dilakarkan oleh pasukan bekas pemain m.u iaitu steve bruce..

apa pun yang berlaku pada 9 mei nati, saya semstinye akan berada di depan tv dan akan menunggu kejuaraan dari pasukan merah kita..

semoga m.u akan menjadi juara pada tahun ini.

m.u menang..m.u menang
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR