We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Monday, October 1, 2012

KEKALKAN MOMENTUM PASUKAN-ADA SIARAN LANGSUNG DAN LIVE STREAMING

Bekalan 2 gol ditempat lawan sememangnya satu kelebihan buat pasukan Kelantan untuk layak ke pusingan separuh akhir Piala Malaysia malam ini. Jika dilihat kepada situasi semasa pasukan, Kelantan telah sebelah kaki untuk layak ke pusingan seterusnya tapi setiap pemain harus sedar, Felda United bukan calang-calang pasukan dan setiap pemain harus fokus pada perlawanan malam ini jika ingin mara ke pusingan seterusnya.

Perlawanan pada malam ini akan menyaksikan ribuan penyokong Kelantan akan membanjiri Stadium Muhammad ke VI di Kota Bharu malam ini. Perlawanan yang akan bermula jam 8.45 malam itu akan disiarkan secara langsung di TV 1. Jadi, kepada penyokong yang tidak berkesempatan untuk menonton perlawanan tersebut di stadium boleh la menonton di TV1 manakala penyokong diluar negara boleh menonton di live streaming TV 1.

Felda United pasti menunjukkan semangat juang yang tinggi pada malam ini untuk mengalahkan Kelantan bagi melayakkan diri ke pusingan yang seterusnya.  Mereka harus menjaringkan 2 gol tanpa balas bagi melayakkan mereka tapi mereka harus ingat, Kelantan pastinya akan mempertahankan keputusan di Melaka hari itu untuk bertemu Selangor atau Johor FC di separuh akhir.

Pada saingan liga super yang lalu, Kelantan telah mengalahkan Felda United dengan jaringan 5-1 di Kota Bharu. Itu pasti membuatkan semangat melawan yang kuat bagi Felda United. Kelantan pula pasti bersemangat untuk memenangi perlawanan tersebut di hadapan ribuan penyokong Kelantan yang akan memenuhi setiap penjuru stadium pada malam ini.

Saya sebagai penyokong setia Kelantan amat mengharapkan Kelantan berjaya mengalahkan Felda United dengan jaringan yang besar dan menunjukkan mutu permainan yang menarik. Semoga tahun ini, Piala Malaysia akan dibawa pulang ke negeri Cik Siti Wan Kembang.

Ini ramalan 1st eleven malam ni

Khairul Fahmi

Daudsu                                      Obinna                                  Subra                                      Aslam

                     Norfarhan                                    Syakir                                Piya

                                                                          Indra 

                                                   Norshahrul                           Ghaddar


Gomo Kelate Gomo. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR