We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Wednesday, October 31, 2012

BERITA THE RED DEVILS 4

Gomo Merah akan menyampaikan berita untuk beberapa perlawanan melibatkan Manchester United di Liga Juara-juara Eropah dan juga Liga Perdana Inggeris.
Berita 1:
Manchester United mengalahkan SC Braga 3-2 di Old Trafford hasil jaringan Hernandez dan rooney. Separuh masa pertama adalah milik Braga apabila berjaya mendahului tuan rumah 2-1. Masuk separuh masa kedua, Man. United mengamuk dan berjaya menewaskan pasukan lawan untuk mengungguli Kumpulan H dengan 9 mata.


Berita 2:
Manchester United menewaskan pasukan tuan rumah Stamford Bridge dengan keputusan 3-2 hasil jaringan sendiri pertahanan Chelsea, Luiz, Van Persie dan Hernandez manakala gol tuan rumah dijaringkan oleh Juan Mata dan Ramirez. Perlawanan dicemari layangan 2 kad merah iaitu kepada Ivnovic dan Torres.


Berita 3:
Pengadil yang mengadili perlawanan antara Manchester United dan Chelsea, Mark Clattenburg telah dihadapkan ke Mahkamah kerana dilaporkan mengeluarkan kata-kata kesat dan perkauman kepada Juan Mata dari Sepanyol dan Mikel.



Berita 4:
Laporan mengatakan De Gea, keeper Man. United yang tidak gembira di Old Trafford adalah tidak benar dan telah disangkal oleh beliau sendiri. Dia dlaporkan akan dipancing oleh Real Madrid pada perpindahan Januari nanti bagi menggantikan Casillas yang akan bersara nanti.


Berita 5:
Nani akan diturunkan malam ini bertemu Chelsea bagi perlawanan pusingan ke 4 Piala Capital One pada pukul 3.45 pagi nanti (1 Nov 2012). Dia dilaporkan belum lagi menandatangani kontrak baru bersama Man. United. Jika ini berterusan, Nani mungkin akan dijual kepada pasukan yang berminat   seperti AC Milan dan Juvantes serta beberapa kelab Rusia.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR