We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Monday, October 15, 2012

BERITA THE RED DEVILS 2

Gomo Merah Gomo melaporkan untuk Berita The Red Devils untuk kali ini.


Berita 1: Vidic dilamar kelab kaya Russia?
Ado laporan mengatakan Vidic, pertahanan kental itu akan dilamar oleh Anzi Makhachkala dan akan diberi gaji sebanyak 250000 pound seminggu selepas cukai. Dia juga dikaitkan dengan perpindahan ke kelab-kelab besar seperti Real Madrid, Juventes dan Inter Milan.


Berita 2: Pemain remaja kemalangan.
Ryan Tunnicliffe telah mengalami kemalangan jalan raya akibat memandu dalam keadaan yg mabuk. Dia kemudian didenda 60000 pound di atas kesalahannya itu.


Berita 3: Perpindahan Nani.
Pemain sayap kanan Portugal, Nani dikhabarkan akan dijual pada sesi Januari nanti. Ini disebabkan oleh permintaan kenaikan gaji, bergaduh dengan pemain remaja dan prestasi yang semakin merosot. Ini dikuatkan lagi dengan kenyataan Sir Alex yang mengatakan perpindahan Jame Rodriguez akan menjadi kenyataan.


Berita 4:Anak lagenda Man. United akan dipancing
Dilaporkan Blackpool bersedia menjual pemain penyerang , Thomas Ince yang juga anak legenda Man United , Paul Ince dan juga merangkap bekas pemain akademi Liverpool . Kemungkinan pada perpindahan musim luruh ini dan Man United bersedia membida dengan harga 12 juta pound.


Berita 5:Pemain Chelsea mencuri minat Sir Alex
Sir Alex Ferguson dikatakan berminat untuk memancing Ashley Cole ke Manchester United apabila pemain pertahanan Chelsea itu tidak berminat untuk menyambung kontrak bersama skuad The Blues itu.


Berita 6:Kai akan dapat adik

Wayne Rooney bakal mendapat cahaya mata yang kedua setelah diumumkan oleh isteri beliau Coleen Rooney di Twitter .




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR