We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Wednesday, April 6, 2011

KECUNDANG KALI KEDUA

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

semalam adalah malam yang amat menyedihkan buat penyokong kelantan apabila the red warrior (trw) kecundang buat kali kedua dalam saingan liga super di tangan pasukan kelab, t-team di stadium Sultan Nasiruddin Shah dengan jaringan 4-3..

pada perlawanan tersebut, t-team mendahului kelantan dengan jaringan 2-0 pada separuh masa pertama. t-team mendominasi perlawanan dengan melakukan banyak serangan ke pintu gawang kelantan yang di jaga oleh apek. pasukan kelantan tidak mampu melakukan apa2 untuk melakukan serangan ke gawang t-team kerana t-team lengkap pada setiap bahagian.

pada separuh masa yang kedua, kelantan merubah corak permainan tetapi mereka ketinggalan 3-0 dan kemudian bangkit menjaringkan 2 gol untuk merapatkan jaringan dengan t-team. ketika kelantan rancak melancarkan serangan, t-team berjaya menambah jaringan tetapi kelantan berjaya merapatkan gol melalui tendangan penalti tetapi tidak mampu untuk menyamakan kedudukan dan akhirnya kalah buat kali kedua dalam saingan liga super..

sesungguhnya kekalahan ini mungkin disebabkan oleh kelalaian pemain yang terlalu yakin untuk memenangi perlawanan tersebut, seterusnya mengungguli liga.

apa pun sebagai penyokong kelantan, saya akan terus menyokong dan berdoa supaya kelantan akan berjaya memenangi perlawanan selepas ini..

gomo kelate gomo..

sekian.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR