We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Monday, April 25, 2011

JUMPA SHALKE 04 DI JERMAN

pada pagi esok, man.united akan bertemu shalke 04 bagi pertemuan pertama separuh akhir liga juara-juara eropah musim ini. bermain di tempat sendiri semestinya satu kelebihan buat shalke 04 yang telah memecahkan rekod kelab, apabila pertama kali menjejakkan kaki ke peringkat separuh akhir liga juara-juara eropah. kemenangan ke atas man.united juga pasti menaikkan semangat shalke 04 untuk melangkah ke pusingan akhir buat kali pertama..


bagi man.united pula, bermain di jerman merupakan sesuatu yang tidak boleh dilupakan. ini kerana pada musim lepas, ketika bertemu bayern munchin di stadium arena, man. united tewas di tangan lawan dan perkara tersebut amat dirisaukan oleh sir alex ferguson. bagaimana pun itu semua adalah rekod sahaja dan pemain seharusnya menunjukkan semangat yang jitu bagi melayakkan diri ke final. kepantasan dan kebijaksanaan ronney amat ditagih oleh pasukan dan dengan kehadiran ferdinand dan vidic di bahagian pertahanan pasti akan menyukarkan penyerang shalke untuk melakukan serangan..

bersama kita saksikan siaran langsung di espn (812) di astro pukul 2.30 pagi esok dan sama2 la kita memberikan sokongan buat pasukan kebanggan kita..

sekian..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR