We design a professional website for you in just 7 Days!

Followers

CHURP-CHURP

EZYTOPUP

Sunday, March 20, 2011

MERAH MENANG

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

semalam adalah malam yang cukup membanggakan buat penyokong kelantan dan man.united apabila kedua-dua pasukan ini berjaya mengalahkan lawan masing-masing..

kelantan yang terlebih dahulu turun pada pukul 8.45 malam telah mengalahkan felda united dengan jaringan 3-0 (aggeregat 5-2) di stadium Sultan Muhammad Ke IV. felda united terpaksa bermain di kelantan kerana stadium utama cheras tidak dapat digunakan kerana keadaan stadium yang tidak sesuai untuk waktu malam..

walaupun felda united menjadi tuan rumah, stadium tetap dipenuhi oleh penyokong kelantan dan ini membakar semangat pemain the red warrior dan seterusnya dibalas dengan 3 gol oleh s. canturu, nurul azwan roya dan mohd nizad.

dengan kemenangan tersebut, kelantan berjaya melangkah ke perlawanan akhir dan akan bertemu pasukan the red giants di shah alam untuk aksi pusingan pertama separuh akhir pada bulan 5 ini..

berbalik pula kepada pasukan the red devils yang turun pada pukul 11 malam. pasukan man.united berjaya mengalahkan pasukan bolton dengan jaringan 1-0, hasil jaringan barbetov pada minit ke-88. ini adalah kemenangan yang teramat penting kerana pada masa yang sama, arsenal berjaya mencuri 1 mata apabila mengikat west brom dengan jaringan 2-2. dengan itu, man.united menjarakkan mata kepada 5 mata dengan pasukan arsenal di tanggan kedua tetapi kurang 1 perlawanan.

pada perlawanan semalam, man.united mendominasi keseluruhan perlawanan tetapi tidak berjaya untuk menjaringkan gol yang dikawal oleh jenkelaine. gol yang dicari terhasil apabila jen gagal menangkap bola hasil rembatan nani dan bola muntah itu ditampan oleh barbetov yang menunggu di hadapan pintu gol..

sesungguhnya kedua-dua kemenangan itu amat bermakna buat penyokong kedua-dua pasukan kerana dengan kemenangan itu, penyokong akan makin bertambah semangat untuk menyokong kedua-dua pasukan ini..

apa pun, semalam adalah hari paling menggembirakan..hahahhaha..

sekian..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FACEBOOK

ARTIKEL POPULAR